اگر به تازگی یک تصمیم مهم برای آینده زندگی و کاری خود گرفته اید و می‌خواهید مسیر جدیدی را در دنیای کسب و کار شروع کنید، ما در استودیو دیزاین گرانت، اینجا هستیم تا به شما در زمینه خلق هویت بصری و برندینگ کسب و کار جدیدتان کمک کنیم. خلق هویت بصری، اصولا با طراحی لوگو یا نشانه شروع می‌شود و با طراحی اوراق اداری یا ست اداری شامل کارت ویزیت، سربرگ‌ها و پاکت‌های نامه ادامه پیدا می‌کند. تصاویر، فونت، رنگ‌ها و اشکال هندسی، از اجزای تشکیل دهنده هویت بصری هر برندی هستند.

مشاهده نمونه کارها

اگر به تازگی یک تصمیم مهم برای آینده زندگی و کاری خود گرفته اید و می‌خواهید مسیر جدیدی را در دنیای کسب و کار شروع کنید، ما در استودیو دیزاین گرانت، اینجا هستیم تا به شما در زمینه خلق هویت بصری و برندینگ کسب و کار جدیدتان کمک کنیم. خلق هویت بصری، اصولا با طراحی لوگو یا نشانه شروع می‌شود و با طراحی اوراق اداری یا ست اداری شامل کارت ویزیت، سربرگ‌ها و پاکت‌های نامه ادامه پیدا می‌کند. تصاویر، فونت، رنگ‌ها و اشکال هندسی، از اجزای تشکیل دهنده هویت بصری هر برندی هستند.

مشاهده نمونه کارها

شیوه همکاری

  • پنجاه درصد هزینه طراحی لوگو، به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌شود.
  • با واریز پیش پرداخت، کار روی لوگو شروع می‌شود.
  • دو هفته بعد، اولین طرح ها برای شما ارسال می‌شود.
  • تعداد طرح های ارسالی حداقل یک و در اغلب اوقات بیشتر است.
  • سه روز فرصت دارید تا اصلاحات خود را اعلام کنید یا درخواست طرح جدید بدهید.
  • در صورتی که طرح مورد تایید شما بود، درخواست اصلاح و تغییر، محدودیتی ندارد.
  • در صورت عدم تایید طرح، دو بار می‌توانید درخواست طرح جدید داشته باشید.
  • اصلاحات را طی سه روز و طرح‌های جدید را طی پنج روز برای شما ارسال می‌کنیم.
  • فایل نهایی لوگو و هویت بصری بعد از تسویه حساب، برای شما ارسال می‌شود.
  • فایل ها در هر فورمتی که مورد درخواست شما باشد قابل ارائه است.
  • در صورت تمایل، ست اوراق اداری به صورت رایگان برای شما طراحی می‌شود.
  • اوراق اداری شامل کارت ویزیت، سربرگ آچهار و پاکت ملخی است.
  • انجام اصلاحات در متن‌های اوراق اداری، رایگان است.
  • در صورت قطع همکاری از سوی شما، مبلغ پیش پرداخت، عودت داده نمی‌شود.
  • اگر ما تصمیم به قطع همکاری بگیریم، مبلغ پیش پرداخت را به شما باز می‌گردانیم.

اطلاعات مورد نیاز

  • نام برند شما چیست؟
  • شعار برند شما چیست؟
  • مشتری‌ها و کاربران شما چه کسانی هستند؟
  • نیاز مشتری‌ها و کاربران شما چیست؟
  • محصولات و خدمات شما چیست؟
  • رقبای شما چه کسانی هستند؟
  • مزیت رقابتی شما نسبت به رقبایتان چیست؟
  • مشتری‌های شما اولین بار چگونه با شما آشنا می‌شوند؟
  • داستان کسب‌وکار شما چیست؟
  • برندتان چند سال سابقه فعالیت دارد؟
  • اهداف بلندمدت شما چیست؟
  • می‌خواهید برندتان چه حسی را به مشتری‌هایتان منتقل کند؟
  • بیشترین کاربرد لوگو شما در چه فضاهایی می‌باشد؟
  • رنگ و عناصر بصری پیشنهادی شما چیست؟
  • دوست دارید لوگوی شما به صورت نشانه (سیمبل) باشد یا نوشته (لوگوتایپ)؟

شیوه همکاری

  • پنجاه درصد هزینه طراحی لوگو، به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌شود.
  • با واریز پیش پرداخت، کار روی لوگو شروع می‌شود.
  • ده روز بعد، اولین طرح ها برای شما ارسال می‌شود.
  • تعداد طرح های ارسالی حداقل یک و در اغلب اوقات بیشتر است.
  • سه روز فرصت دارید تا اصلاحات خود را اعلام کنید یا درخواست طرح جدید بدهید.
  • در صورتی که طرح مورد تایید شما بود، درخواست اصلاح و تغییر، محدودیتی ندارد.
  • در صورت عدم تایید طرح، دو بار می‌توانید درخواست طرح جدید داشته باشید.
  • اصلاحات را طی سه روز و طرح‌های جدید را طی پنج روز برای شما ارسال می‌کنیم.
  • فایل نهایی لوگو و هویت بصری بعد از تسویه حساب، برای شما ارسال می‌شود.
  • فایل ها در هر فورمتی که مورد درخواست شما باشد قابل ارائه است.
  • در صورت تمایل، ست اوراق اداری به صورت رایگان برای شما طراحی می‌شود.
  • اوراق اداری شامل کارت ویزیت، سربرگ آچهار و پاکت ملخی است.
  • انجام اصلاحات در متن‌های اوراق اداری، رایگان است.
  • در صورت قطع همکاری از سوی شما، مبلغ پیش پرداخت، عودت داده نمی‌شود.
  • اگر ما تصمیم به قطع همکاری بگیریم، مبلغ پیش پرداخت را به شما باز می‌گردانیم.

اطلاعات مورد نیاز

  • نام برند شما چیست؟
  • شعار برند شما چیست؟
  • مشتری‌ها و کاربران شما چه کسانی هستند؟
  • نیاز مشتری‌ها و کاربران شما چیست؟
  • محصولات و خدمات شما چیست؟
  • رقبای شما چه کسانی هستند؟
  • مزیت رقابتی شما نسبت به رقبایتان چیست؟
  • مشتری‌های شما اولین بار چگونه با شما آشنا می‌شوند؟
  • داستان کسب‌وکار شما چیست؟
  • برندتان چند سال سابقه فعالیت دارد؟
  • اهداف بلندمدت شما چیست؟
  • می‌خواهید برندتان چه حسی را به مشتری‌هایتان منتقل کند؟
  • بیشترین کاربرد لوگو شما در چه فضاهایی می‌باشد؟
  • رنگ و عناصر بصری پیشنهادی شما چیست؟
  • دوست دارید لوگوی شما به صورت نشانه (سیمبل) باشد یا نوشته (لوگوتایپ)؟